mspzelda

Alla inlägg den 23 april 2013

Av MangaLover - 23 april 2013 17:46

Nu har jag inte bloggat igen.. Förlåt men jag har haft Np idag och jag ska ha det på fredag + att jag hade ett prov igår.   

SÅ MÅNGA PROV.. SCHOOL. Y U DO DIS!?   

Men ja, idag var det iaf engelska Np och det var ganska lätt.


Juste, på lördag ( Tror jag ) har min skola namnsdag och vi ska fira det på fredag.

Okej, så för er som undrar. Engelbrektsdagen ( Eller vad det nu heter ) är den dagen alla klasser i skolan säljer saker på skolgården och det är kul c:


Vissa kastar vattenballonger, paj och så säljer jätte många godis, sockervadd och läsk.   

Men eftersom att vår skola renoveras om så har de hyrt en lokal där klasserna 4 - 9 får gå i och vi har ingen riktig skolgård så förra året kom det en massor av glassbilar precis utanför lokalen och alla började springa mot dom.

Sen delade lärarna ut isglass till alla och jag tog två även fast man bara fick en.   


Det som är bra med att Engelbrektsdagen är på fredag är att vi kommer missa Musik och Idrotts-lektionerna.

Yaaaaay   


Men ja, förlåt för att jag inte har bloggat men skolan har förstört allt ;A;..


FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT.

Men nu ska jag blogga mera.  



  





Ovido - Quiz & Flashcards