mspzelda

Alla inlägg den 11 april 2013

Av MangaLover - 11 april 2013 20:30

Gud, idag hade vi Np i No och det var tre delar. Delprov A, B och C

Man skulle göra någon labration på Delprov B och det var lätt men jag svarade säkert fel på alla andra frågor..

Alltså när jag såg papprena som vi fick så såg jag ut så här,  

Jag visste inte vad jag skulle svara på först och vad svaret på frågan var.. HECK, JAG VISSTE INTE ENS VAD FRÅGAN VAR FÖR ATT DOM SKREV SÅ KONSTIGT.


Aja, nu är iaf de värsta ämnena ( Enligt mig ) klara. Nu är det bara några So ämnen och Engelska kvar.

För dom behöver jag inte plugga så mycket eftersom att jag fick bra betyg i dem.   

I'M FREE!

Och vet ni vad det betyder..? MER BLOGGANDE!

Jag vet att jag inte har bloggat mycket på den senaste månaden men det var för att vi har massor av prov och så :c.


Men jag vill bara tacka er som följer min blogg även fast jag inte uppdaterar mycket!

Det gör mig jätte glad att se hur statestiken börjar öka mer nu.

MEN NU SKA JAG BLOGGA MER OCH MER! LET'S DO THIS!


  

Ovido - Quiz & Flashcards