mspzelda

Alla inlägg den 17 april 2013

Av MangaLover - 17 april 2013 18:38

Idag var det onsdag och vi har en ny mentor. Han heter Anton och han bryr sig inte om vad vi gör på lektionen så det är chill, men vi ska byta platser snart   

Han vet typ inte vilka man gillar att vara med så jag är rädd att jag ska få sitta bredvid någon kille som jag inte gillar, IGEN.

Aja nu kollar jag på när Pewds spelar Alice: Madness Returns, och idag ritade jag och min kompis Alice c:

Hon ritade Alice från Madness Returns och jag ritade bara vanliga Alice från underlandet.   

Men ja, jag vet inte vad jag ska skriva.. längtar tills fredag för då har vi bild och jag har inte varit med på bildlektionen i mer än 4 veckor säkert. Juste, jag tror jag vet vilken Anime serie jag ska skriva om på Fredag, säsong 2 kom nyligen ut och nu vet ni säkert vilken det är.


Men ja, nu ska jag dricka Multivitamin Juice och titta vidare på när Pewds spelar Alice: Madness Returns. 

  

   


Ovido - Quiz & Flashcards