mspzelda

Alla inlägg under februari 2013

Av MangaLover - 14 februari 2013 19:24

 


Om ni undrar, Anthony är en kille från smosh c:

Jag tror att många vet det men ja. owo..


Btw, jag är väl inte den ända som hatar snö? D:

Jag kanske inte hatar, hatar snö men alltså.. Jag hatar snö ;A;

Det börjar bli jätte jobbigt att gå i slask när man ska upp för en brant uppförsbacke.

Och så blir mitt hår blött ;A;

 



Aja..

  

Av MangaLover - 14 februari 2013 19:20



Till alla er c:

Tog bara något från tumblr ja.

Men iaf, jag tror inte att jag har någon tid att blogga idag :c Kanske ett fort dagens video nu då men ja..

Måste duscha och göra läxan snart ;A;

( Jag duschar i nästan en timme )


Men ja, imorrn kommer jag säkert att blogga om jag inte är trött c:


  

Av MangaLover - 9 februari 2013 17:54

Jag såg klart Hyouka i fredags c:

Den var jätte bra så ja...


Tänkte berätta om den o.o


Hyouka handlar om Oreki Houtarou som med sina vänner Chitanda Eru, Ibara Mayaka och Satoshi Fukube går med i den klasssiska litteratur klubben i deras gymnasium. Det börjar med att Orekis syster ber honom att gå med i klubben pågrund av att den kunde ha stängs ner för att det fattades medlemmar. Oreki gör som sin syster ber honom och går med i klubben, men det han inte vet är att en flicka med namnet Chitanda Eru också har planerat att gå med i klubben.

Oreki gillar inte att göra saker som anses vara slöseri med energi men saker och ting börjar att att förändras när han möter Eru, en väldigt nyfiken flicka. Eru's nyfikenhet, som Oreki inte kan fly från, kommer igång varje gång hon hör att något mystiskt är på gång.


Okej, lite om karaktärerna.


Oreki Houtarou - Gillar inte att slösa på energi och har mottot '' Om jag inte behöver göra något så gör jag det inte, men om jag behöver göra något så gör jag det fort ''



Houtarou Oreki


Chitanda Eru - En mycket nyfiken och energisk tjej som har slagordet '' Jag är nyfiken! ''.


Satoshi Fukube - Oreki's klasskamrat som går med i klubben med Oreki. Han är stolt över sin imponerande minne.


Ibara Mayaka - Går med i klubben efter de andra. Hon gick även i samma skola som Oreki och Satoshi och har känslor för Satoshi.


Okej. Genres - Drama, Mystery, Romance.


Jag ger Hyouka 

          


FEM NYAN-CAT'S UTAV FEM NYAN-CAT'S C:

Det var en jätte bra och rolig anime serie enligt mig. c:


Aja, jag skriver jätte konstigt och så men ja o.o

Det var typ allt c:


  

Av MangaLover - 5 februari 2013 19:14

Jag vill bara säga att jag är inne på tumblr hela tiden owo.

Så ja.. Ehm.. Ja xD..


( Klicka för att komma till min tumblr )


Och så vill jag bara säga att jag slutat lite med Moviestarplanet o: ..

Det är inte så roligt att spela när massor av folk har förändrats och jätte snälla personer har slutat..

Och sen så, Msp har ändrats sjukt mycket..

Det känns om att Msp är för typ.. 6åringar nu o.o

Man får inte ens säga ''skit '' :c..


Men ja, jag är oftast inne på tumblr och om ni undrar något så är det bara att fråga något på min tumblr c:

För då får ni svar mycket snabbare.


OKEJ NU OFC, GIFS YEAY



Okej det var nog allt o.o

Hoppas inte att någons dator laggar upp för min dator klarar inte ens av tumblr ibland o.o

När jag har scrollat ner riktigt långt så börjar allting att lagga upp sig xD


Aja, jag är oftast inne på tumblr om ni vill kontakta mig eller något c:

MEN JAG KOMMER NATURLIGTVIS ATT BLOGGA HÄR... I mars c:

Aja..


  

Av MangaLover - 4 februari 2013 18:44

JAG VILL BARA GÖRA ETT INLÄGG OCH TACKA ALLA SOM FORTFARANDE LÄSER MIN BLOGG C:


Ja visst, statestiken är sjukt låg men jag bryr mig inte. Tack till er som läst och följt min blogg under 2012 c:

Aja, statestiken kommer säkert fortsätta att vara låg och jag kommer säkert inte att göra lika många inlägg tills början av mars.


Men ja.. Nu ska jag nog plugga tills imorrn och ta det lungt c:


Jag hoppas att jag får lite tid över så att jag kan blogga ( om inte jag sover ).


  

Av MangaLover - 2 februari 2013 18:28

 



Jag lovar. Det här är en av de bästa anime openings jag hört.

Och jag har hört många. DEN HÄR LÅTEN PASSAR AMNESIA SÅ BRA

PERFEKT OPENING FÖR EN PERFEKT ANIME SERIE ♥


Aja, det var typ allt c:

Ska kolla på melodifestivalen snart, bara för att Yohio är med.


  

Av MangaLover - 1 februari 2013 17:01

  


JA, JAG ORKADE GÖRA ETT DAGENS VIDEO-INLÄGG C:


Alltså den här videon är så gullig ♥

Älskar när han kommer till delen där han pratar om hur han och Marzia träffades ♥

Annars älskar jag hela videon, den fick mig att le jätte mycket c:


Haha iaf, random pewdie gif c:


Aja..

Jag vet inte vad jag ska skriva o.o

Så nu får det vara slut owo


Aja BROFIST FÖR ALLA BROS C:



  

Av MangaLover - 1 februari 2013 16:50

HEJ.

Det här är första gången jag bloggar på en hel vecka o.o

Alltså..

Nu ska jag förklara.


NÄSTA VECKA ÄR DÅ ALLA PROV STARTAS OCH VÅR SVENSKA LÄRARE HAR GETT OSS 100 UPPGIFTER SOM SKA VARA KLARA :C


Har inte orkat att blogga alls. Blogglusten var på typ 0 :c.

Tror inte att jag kommer att kunna blogga lika mycket den här månaden och kanske lite upp i mars också.

Men jag ska försöka c: !


MEN IAF JAG ÄR JÄTTE JÄTTE LEDSEN FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT :C



Men alltså, ni hittar mig numera på..



( Klicka bara på bilden eller på den här texten för att komma till min tumblr )



Aja, Ska försöka att blogga som jag sa c:

Kommer iaf bli ett dagens video och ett pokemon inlägg idag ( om jag orkar c: )

Så.. RANDOM GIF C:

 

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards