mspzelda

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av MangaLover - 23 februari 2013 20:49

 


Då behöver jag ju någon med exakt samma intressen som mig.

Och om det är min blogg så är det inte så kul om någon annan skriver inläggar på min blogg och inte jag, eller hur? c:


Aja, hoppas att du förstår, jag förklarar inte så bra  


Det var det o.o

Ville bara svara


  


Av MangaLover - 23 februari 2013 18:45

Gör ett inlägg med saker från tumblr sålänge. c:




When you succeed at something you usually suck at -

image


When you suck at something you usually succeed at -

image


Min tumblr - CurlyFrickingFries ( Klicka för att komma dit )


  

Av MangaLover - 23 februari 2013 18:27

 


Alltså, jag vet inte hur jag ska kunna skriva om manga och anime serier när jag inte får några kommentarer..

Det är ganska svårt att blogga när jag har en massa prov också.

Saken är att jag får en liten tid att blogga och då bloggar jag om Pokémon ( Eftersom att jag har börjat med 30 Days Of Pokémon och för att det tar kort tid att blogga om det ).


Så, om jag får mer kommentarer och frågor blir det en större chans att jag bloggar om anime och manga.


Liksom frågor som '' Vilken anime serier gillar du mest? '', '' Top 10 anime eller manga karaktärer'' eller till och med '' Vilken är din favorit karaktär i K-on ( eller något i den stilen ''


Aja, kanske skriver om Amnesia idag då o':

Det var allt, uräkta om jag verkar sur eller något men det är ganska jobbigt att när man börjar blogga om något för att hålla upp bloggen så gillar folk det inte.. ;A; .. Jaja, Jag skulle iaf bli glad om jag fick några kommentarer eller frågor. 


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards