mspzelda

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av MangaLover - 30 juli 2013 16:39

Förlåt för att jag inte har skrivit något inlägg på hundra år men ja..

AJA NU TÄNKTE JAG SKRIVA OM MINA FAVORIT OPENINGS DEN HÄR SÄSONGEN. DET FINNS JÄTTE MÅNGA SOM ÄR BRA SÅ DET VAR GANSKA SVÅRT ATT BARA VÄLJA UT FEM STYCKEN.   


5. Shingeki no Kyojin Op 2


Okej, första gången jag hörde den så tänkte jag '' Dafuq? '' men nu har den fastnat i mitt huvud.

Tyskan låter jätte roligt så ja.   


4. Blood Lad

Alltså, det var så hemskt för mig att bara lägga den som nummer fyra.. DEN ÄR SÅ BRA!       


3. Kamisama no Inai Nichiyoubi


DEN HÄR LÅTEN HAR VARIT FAST I MITT HUVUD SEN JAG SÅG FÖRSTA EPISODEN. VARFÖR ÄR DEN SÅ BRA!?


2. Genei wo Kakeru Taiyou


FAST. I. MITT. HUVUD. BYE.


1. Servant x Service

DÅLIG KVALITÉ, FÖRLÅT, MEN JAG HITTADE INGEN ANNAN.

Aja, den här låten.. DEN HÄR JÄVLA LÅTEN... DEN GÖR MIG SÅ GLAD ATT JAG HOPPAR RUNT OCH JAG VET INTE VAD.


Aja det här är mina favorit openings den här säsongen.   

Några honorable mentions - Kiniro Mosaic och Dangan Ronpa. 


Aja, jag kommer nog göra ett inlägg med mina favorit endings den här säsongen också.

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards