mspzelda

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av MangaLover - 16 juli 2013 19:50

Hej igen. Ja, hej. Ok. SÅ JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ NÅGRA DAGAR TROR JAG MEN DET ÄR FÖR ATT JAG INTE MÅR SÅ BRA.   

Men jag ska försöka att blogga mer.

Aja, för några veckor sen så skrev jag att inlägg om alla anime serier som jag skulle följa under sommaren.

Det var typ 8 stycken men nu har jag börjat titta på två till.


Den första heter Kamisama no Inai Nichiyoubi.

Kamisama no Inai Nichiyoubi

Läs om den här.

 

Den andra heter Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Läs om den här.

 


Den första, Kamisama no Inai Nichiyoubi är jätte bra och jag kommer verkligen försöka se klart den.   

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui, däremot var inte lika bra som jag hade förväntat mig.

Jag funderar på att släppa den om episode 3 eller 4 inte är bra.

 

Aja, av de som jag hade skrivit om innan så är det bara Fantasista doll som jag funderar på att släppa. Alla andra kommer jag nog försöka se klart.

 

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards