mspzelda

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av MangaLover - 9 juli 2013 19:05

Jag tänkte skriva om en anime serie lite snabbt. ( Det här kommer säkert ta en halvtimme men idgaf. )


Okej, Daily Lives of High School Boys är en anime om tre stycken gymnasiekillar och vad dom gör under sina vardagar.

That's it.

 

Genres - ComedySchoolShounenSlice of Life

 

Karaktärer

 

Tadakuni

Tadakuni

En av huvudkaraktärerna som har en lillasyster som är starkare än honom och hans kompisar.


Hidenori Tabata

Hidenori Tabata

Han är glasögon-killen i gruppen som oftast får de andra killarna involverad i hans planer.


Yoshitake Tanaka

Yoshitake Tanaka

Den blonda huvudkaraktären som oftast går med i Hidenoris galna planer.


Betyg

 

 


Fyra och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's!


Det här var seriöst en av dom roligaste ( om inte roligaste ) anime serierna jag har sett i hela mitt liv. Jag började titta på Nichijou innan jag tittade på Danshi Koukousei no Nichijou och jag kan lungt säga att den här var mycket roligare. Jag kunde seriöst inte sluta skratta ibland och jag var tvungen att pausea ( wat ) ibland för att det var så roligt.

Jag rekommenderar den här till er som gillar komedier. 


Av MangaLover - 9 juli 2013 18:37

MER TUMBLR.

'' So I heard dr 1 & 2 reload is going to feature a dating simulation mode for both games

know what that means ''

image

SWOMMENG ANNIMAY

DEFEATING A BOSS WHILE UR HEALTH IS LOW

image

komahina:ほぼ狛枝ろぐ

image

Uke mode

image

Seme mode

  

 

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards