mspzelda

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av MangaLover - 20 juli 2013 21:46

WHAT THE FRICK JAG VAR INNE PÅ VOCALOID WIKIA FÖR ATT TITTA OM DET HADE KOMMIT NÅGRA NYHETER OM HIBIKI LUI OCH DÅ SÅG JAG..

YOHIOloid.


Jag klickade på sidan och så kom det upp en massa saker om att det ska komma en Yohioloid-sak.

Det stog såhär:


YOHIOloid is an upcoming VOCALOID3 English and Japanese bilingual male developed by PowerFX and VocaTone. YOHIOloid is voiced by the Swedish singer YOHIO. He was expected to be released early May this year, but is currently delayed.

 

Ok. Sen scrollade jag ner och så fanns det en massa demo låtar.



Han låter roligt omg. Fast jag är inte ett fan men det är iaf roligt att höra. OM DET NU ÄR SANT.


Aja, klicka här för att komma till sidan och läsa om det för jag orkar inte skriva mer.


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards