mspzelda

Alla inlägg under april 2012

Av MangaLover - 8 april 2012 21:08

Ska testa en sak..


JA DET JAG SKULLE TESTA GICK BRA :3 OCH FRÅNOMED NU KOMMER DEN DÄR BYEBYE SAKEN VARA I SLUTET AV VARJE INLÄGG JAG SKRIVER :3

BYEBYE o.o

Av MangaLover - 8 april 2012 15:08

 

OwO.. Aldrig sett det där innan.. COOL 8D

Jag trodde att hon hade gett mig sc när jag såg sc påsen men sen så ._.'' Aja XD Nu är Zelda 200 sc rikare XD

Btw, ngn av er som kör Transformice? :3

Heter Ussagiee och är oftast i room sverige

8D BYEBYE <3

Av MangaLover - 7 april 2012 16:18

Släppt ny film o3o

Det är inte min bästa men jag blev jätte nöjd iaf ^^

 

Skulle bli skit glad om ni kollade och röstade 5 stjärnor :3 När 5 personer eller mer har sett den släpper jag den till tävlingen ^-^

 

Just nu har två personer sett den och den har fortf bra betyg :'3 ♥

Skulle bli skit glad om jag vann en tävling för en gång skull '0'

Det var allt 8D Bloggar mer sen 

Av MangaLover - 6 april 2012 23:52

Nu har man kollat tills episode 24 o3o.. 25 kommer nog snart.. MEN DEN ÄR SÅ JÄVLA BRAA *-*! Btw, Nellan gjorde en lista på henne top 10 anime ska fråga om jag får göra en likadan så ni ser vilka serier jag kollar på och tycker är bra 8D

Här kommer några bilder *-*

Asså det var så dåligt att dom inte kysstes :c.. Jag bah: OMFG DOM SKA KYSSAS YAAAAAY OCH SEN SÅ.. :C

   

Jag grät skit mycket när jag kollade på den här episoden :c!

Akise x Yukiteru 8D ♥ YAOI FTW!! Btw, Akise är min favorit i Mirai Nikki *-*.. Söt och snygg på samma gång 8D

Aja det var allt 8D Bye bye <3 

Av MangaLover - 6 april 2012 14:27

Jag vet att jag typ gjorde ett inlägg för några minuter sen o.o Men nu är iaf min bakgrund på bloggen tillbaka c:

Om ni undar vrf det var orange bakgrund innan så var det för att jag höll på med en ny header c: Men den blev inte fin så jag tog bort själva headern.. Men bakgrunden var kvar eftersom den bakgrunden jag hade innan råkade jag ta bort från min dator o.o

Det där var.. konstigt :D Men det var allt :3

Bloggar lite senare. 

Av MangaLover - 6 april 2012 14:18

Tog lite bilder på tfm idag x3

 

Jag och en kanin 8D

Fett awesome bana!

DEN KRAMAR MIG X3!!

Btw, Ska göra film till tävlingen på msp men behöver 35.000 sc.. Har 34.000 såå... KAN NI HJÄLPA MIG? X3 JAG HAR KORTA FILMER! 

Av MangaLover - 5 april 2012 20:43

Negar c:

Jennie ^^


AJA.. ÄHM.. JAG HAR BYTT PROFILBILD PÅ FB C:

TILL DEN HÄR

   

VAR DEN FIN? x3

Blev faktiskt jätte nöjd bara att den är lite suddig e.e

Alltså min gubbe är suddig o.o IAF LITE :C

Som sagt, jag ska blogg mer på påsklovet nu då 8D

Och på musiken ska vi spela ngn låt.. Först skulle jag sjunga och då fick jag typ damp o.o'' EFTERSOM JAG KAN INTE SJUNGA! :C Men jag bytte med min kompis som är skit bra på att sjunga 8D! Efter musiken hade vi svenska i 10 min c:

Det var allt mina fina läsare x3 Kommer kalla er för ponnys nu c: BAJJBAJJ! ♥

Av MangaLover - 4 april 2012 16:29

KENZA RUBRIK 8D!

Aja, Hej hej alla fina c: ♥

Just nu har jag faktiskt tänkt att göra en ny header för att den jag har nu inte är så.. ja fin ^^''

Men jag vet också att min  blogg suger, är inte aktiv som jag lovat men ska försöka nu under påsklovet 8D

Imorrn slutar jag typ 2 och sen är det PÅSKLOV   !

BTW, Nytt tema på msp c:

Tycker temat är awesome ^^

Här kommer lite bilder med kompisar på Transformice c:

Det var allt 8D ♥ BYE BYE ♥     

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards