mspzelda

Alla inlägg den 28 april 2012

Av MangaLover - 28 april 2012 18:26

Jaao.. Nu är det ju helg och ledigt måndag + tisdag.. Vet inte vrf men jag mår skit dålgit. Förlåt, förlååt 

Jag ska försöka att blogga mer under veckan :c

Men här bjuder jag på lite tfm bilder :3 ♥

Jag och hia pussas 8DD Hia = Yondaime-fan på msp c: om jag nu får säga det o.o

 

Det tog typ 724908309483290 år för alla att ställa sig och dansa ._: Och bilden blev suddig.. venne vrf o.o JOO.. FÖR ATT VI DANSADE :3

 

HAHA VI ALLA SKULLE PUSSAS, JAG, KYO OCH TROLLET MEN DÅ PUSSADES JAG LITE MER MED TROLLET SÅ KYO BLEV LEDSEN o.o HAHAHAHA fyfaaaan.. sen är det en random kille där bara..

 

Alla hade dött och det var bara jag o kyo kvar 8D

 

Rummet hette Nattklubb så alla partadee yeeeah 8D

 

Jag skulle preciis ladda upp alla bilder till bloggen och kolla till tfm, då såg det ut så där HAHAHAHHA ♥

Här kommer alla mina finaaaa ♥

Kiragachas = Kira98 på msp

Felicjja har inte msp tror jag o.o

Fiskelina har inte msp? tror jag iaf o.e

Hiarer = Yondaime-fan som jag sa innan :3

Trolletfes har inte msp o3o

Kyorusa har inte msp typ :3

Och jag är Ussagiee XDDD AJAAA..

    

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards