mspzelda

Alla inlägg den 9 april 2012

Av MangaLover - 9 april 2012 16:25

Hejsan svejsan o3o eller säger man så? Aja.. Eftersom min blogg börjar bli mer ointresant så ska jag tipsa om några mspbloggar och andra bloggar så att ni kan läsa dom :3


Okej jag börjar med bloggar.. alltså inte mspbloggar. ( Klicka på namnet för att komma till bloggen )


Foki, Jag tror alla känner igen söta Anchisa som också kallas för foki ^^! En super söt blogg med massor av inlägg varje dag!


Kenza, Jag brukar faktiskt inte läsa sånna bloggar men det är något med Kenza som får en att stanna kvar på bloggen och kika in lite då och då ^^! En jätte bra blogg tycker iaf jag.


Keela, Awesome blogg med inlägg varje dag! Jag kan inte säga någon mer än.. AWESOME!


Clara, En sjukt rolig blogg och en awesome bloggerska! Hon gör också videoinlägg som är skit kul! Värd att läsa!


Nu mspbloggar. ( Klicka på namnet för att komma till bloggen )


Nellan20, Skit bra blogg med massor av fina bilder hon ritat ^^! Ni måste bara kolla hur fint hon ritar.


Mindara, Jätte bra blogg med skit fina bilder! Ni måste seriöst kolla!


Shewolf, Fett rolig blogg med massor av fina inlägg varje dag ^^.




Lirren, Hon har massor av fina lektioner om hur man ritar manga ^^! Och en jätte fin blogg.


Det var allt ! Hoppas ni kollar runt lite på bloggarna :3


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards