mspzelda

Alla inlägg den 19 april 2012

Av MangaLover - 19 april 2012 20:03

HÄR ÄR LITE BILDER FRÅN FERAL HEART SOM JAG LOVADE :3

 

Där är min gubbe :3 ♥

 

Jag ( Zelda ) Och Kira ( Female Dragon ) o3o.. ELLER JA KIRA OCH JAG XDD ! VI MYSER :3

 

Jag hann ta en bild när jag och kira flög runt som åsnor xD

 

Jag och kira ( sen några jag inte känner o.o ) MYSER 8DDDDDDDD!

Det var nog allt! Ska blogga under helgen om jag kan o3o.. Mina kusiner kommer .____.

AJAAAAAA!

Av MangaLover - 19 april 2012 19:02

FAN VAD JAG ÄR NÖJFODUAODJAPSDAD AKISE-KUN ÄR MED *________*!

FAN FAN FAN FAN FAN VAD JAG ÄR NÖJD! DEN KANSKE ÄR LITE TRÅKIG OCH MÖRK MEN WHO CARES? ADHOASODA ÄR JÄTTE,JÄTTE NÖJD 8DDDDDD

VAD TYCKER NI OM DEN NYA BAKGRUNDEN OCH HEADERN? o.o

Hoppas ni tycker om den lika mycket som jag ^-^

Av MangaLover - 19 april 2012 16:47

Sry för att jag inte håller det jag lovar D; ASSÅ SKOLAN TAR KÅL PÅ MIG >___<'' Och när jag kommer hem kör jag tfm eller msp D8.. Feral heart också.. Aja! Eftersom att jag inte har bloggat på några.. ähm.. typ några dagar bjuder jag på lite bilder :3 ♥

 

Nytt tema på msp, själv tycker jag att det var coolt o3o.. Men ja.. ähm.. Venne xD

Temat får:      o.o ASSÅ 3 AV 5 XDD

En bild från tfm :3 Felli och jag 8DD

Btw, har tänkt med en ny header igen o3o.. AKISE-KUN SKA VARA MED >----< ♥♥♥       

Och så har jag tänkt att ta lite bilder från feral heart xD ♥

AJAAAAAAA.......

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards