mspzelda

Alla inlägg den 18 november 2012

.

Av MangaLover - 18 november 2012 19:30

 


En dålig video enligt mig :c

För er som inte vet, The creatures är en grupp kan man säga, på yt som gör commentaries eller vad man nu säger owo..

Som Pewdiepie, man spelar spel och kommenterar till.


Men iaf, en person, GassyMexican sparkades nyss ut ur den ( Igår typ ) D:

Även fast jag inte kollade så mycket på hans videos så var han rolig.

Han sparkades ut eftersom de var några diskussioner mellan honom och Danznewz, en annan person som är med i den typ owo..


PFPÅAOFPAOSL KAN INTE FÖRKLARA BRA MEN JA


Men ja D: .. Jag gillar kor


  

Av MangaLover - 18 november 2012 19:13

Men seriöst

 

Seriöst det är så taskigt att vissa kan gå runt och skriva vad de vill i sina vgd-rutor, instagram, twitter, bloggar, facebook UTAN att bli avstängda medans andra blir det?


Jag, CreepyLover och Kira blev avstängda för att vi hade länkat till våra bloggar men nu finns det folk som gjort det i flera månader utan att bli avstängda?

Det var tillochmed en tjej som meddelade mig och länkade tills sin blogg så jag raporterade henne eftersom hon värkligen överdrev owo.. Liksom, hon hade gjort artbooks, meddelat och annat så ja ;A;


Men nu har det gått flera dagar och de där tjejen har inte blivit avstängd?

ASSÅ DET HÄR ÄR JÄVLIGT ELAKT :C


OCH JAG VÅGAR INTE LÄNKA TILL MIN BLOGG EFTERSOM JAG ÄR RÄDD ATT JAG SKA BLI AVSTÄNGD FÖR ALLTID.


Saken jag inte fattar är att det här är en typ msp blogg och jag skriver inget om mig själv irl eller något och ändå blir jag avstängd?


Msp blir bara värre och värre. Vill kontakta moderatorer igen men jag orkar inte för jag fick värdens patetiska svar när jag gjorde det innan.


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards