mspzelda

Alla inlägg den 16 november 2012

Av MangaLover - 16 november 2012 18:26

 


=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


  

Av MangaLover - 16 november 2012 17:28

HEEEEEEEEEEEEEJ

JA, IDAG VAR VI I SKOLAN C:


Okej, Matten och svenskan = Tråkigt c:

Bild var roligt för jag jag kom igång med bilden som ska vara klar innan jullovet owo..


MEN SEN, IDROTT <3


Jag hatar Idrott men idag fick mina två kompisar ta hand om idrottslektionen och vi skulle dansa owo..


ALLTSÅ, UPPVÄRMNINGEN FICK MIG ATT DÖ? PLANKAN + ARMHÄVNINGAR + SITUPS + HOPPA + STÅ PÅ TÅ + SITUPS NÄR MAN RULLAR D:


Jätte jobbigt owo.. MEN JA, Sen så började vi att dansa den riktiga dansen och Killarna dansade jätte fint.. host.. ( säger vi )

HAHA MEN JA, OCH DE SATT OCH FÖRSTÖRDE HELA LEKTIONEN OCH BAH: MEN HURRRRRR GÖÖÖÖÖÖÖR MAN DET HÖÖÖÖÖÖÖÖÄÖÄÖÄÖÄR? CCCCCCCC:<<


Och ja, vi blev sura på de c:

Men ja, sen i slutet av lektionen fick ALLA killar som stört på lektionen ( Alla fotbollskillar för att vara exakt >_> ) dansa dansen vi lärt oss iför alla andra HAHAH DET VAR JÄTTE KUL

DE DANSADE I OLIKA TAKTER OCH JA, HAHAHA


Och sen på musiken var det jätte kul också c:

Jag, Ella och Alva ville spela keyboard så ja, vi gick till rummet med glas, där man sitter för att kolla ner på lektionssalen och skrek c:

HAHA DET VAR JÄTTE KUL, OCH SENSÅ SATTE VI PÅ MUSIK PÅ KEYBOARDN NÄR FOLK KOM IN SÅ DET SÅG UT SOM OM VI SPELADE.


JAG OCH ALVA HÖLL VÄRSTA POKER FACE OCH SPELADE MEDANS ELLA SATT OCH DOG AV SKRATT HAHA


Men vi lärde oss faktiskt akårän åkåk c:


BTW, NÄSTA VIDEO BLIR PEWDIE'S 1000:e VIDEO JEEEEEEE

 


FETT AWESOME


VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA SÅ, HEJDÅ

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards