mspzelda

Alla inlägg den 9 november 2012

Av MangaLover - 9 november 2012 22:39

HÄR ÄR EN BILD FRÅN FLOCKDRAW

 

OKEJ, ENUS GJORDE DEN DÄR JÄTTE FINA BLONDA TJEJEN SOM GRÅTER, HON ÄR JÄTTE DUKTIG PÅ ATT RITA *-*

Och jag gjorde mig och kira som konstiga gubbar owo.. DEN SOM ÄR BLOND SKA FÖRESTÄLLA KIRA OCH DEN SOM ÄR BRUNETT ÄR JAG JEEEEEEEEEEEE

HADE TRÅKIGT OCH ENUS SATT OCH RITADE JÄTTE FINT SÅ JAG BAH: JAHIJFALSFJAIO.. Men ja c:

Kira ritade inget så jag ritade henne på hennes ruta owo


JA, MEN JA, MEN JA, NU SKA JAG SPELA TFM MED KIRA, SÅ JAAAAA.. HEJDÅ


  

Av MangaLover - 9 november 2012 16:33

FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ TYP LÄNGE o.o

Men har varit trött D:

Men ja, jag ska berätta om min dag c:

OKEJ, IDAG HADE VI EN VIKARE FÖR METORSTIDEN OCH SVENSKAN OCH HAN VAR FETT KONSTIG???


Jag och Happu ( Happy min bambina ) :


Jag: BAMBINA, LET'S VÄSSA PENNAN! ( Kom vi pratar )

Happu: JES SÖR!

Sen går vi till bordet där man vässar pennor och tar sudd och sånt owo..


Jag: Vikarien är läskig :c ( Han satt typ 3 meter bort o.o men ja, jag viskade )

Happu: JA JAG VET?

Och sen kommer det två personer och vässar pennan medans min typ går sönder :c

Sen går den ena och det kommer en till och precis när hon ska börja att vässa pennan så kommer vikarien och bah: 

NI FÅR TRE SEKUNDER PÅ ER ATT GÅ TILLBAKA TILL ERA PLATSER


Jag: MEN VA, JAG HAR INTE VÄSSAT KLART!?


Men han igga typ och det var synd om min kompis som precis kom för att vässa pennan, hon var tvungen att gå tillbaka precis när hon började D:

Okay..

Jag: 


MEN JA, SEN PÅ IDROTTEN SÅ KÖRDE VI HANDBOLL OCH JAG HADE TVÅ FOTBOLLS-KILLAR OCH MIN BAMBINA HAPPU I MITT LAG C: 

Och några andra owo..

MEN JA, VI ÄGDE??? ELLER DE ÄGDE, JAG STOG BARA I HÖRNET OCH BAH: LALALALAL

MEN JA, DE GJORDE MASSOR AV MÅÅL C:


Men ja, SEN PÅ MUSIKEN SÅ FICK JAG INTE SPELA KEYBOARD ( PIANO SAK ) :CCCCCC

Blev jätte ledsen så jag gjorde inget >_>

MEN JA, SEN GICK VI HEM OCH MIN KOMPIS BJÖD MIG OCH HAPPU PÅ JAPP ( CHOKLAD ) C:


Det var typ allt o.o HOPPAS NÅGON ORKAR ATT LÄSA? :C

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards