mspzelda

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av MangaLover - 22 mars 2013 21:33

 


KLARAR DU AV 1 TIMMA AV DET HÄR? C:


  

Av MangaLover - 22 mars 2013 18:42

Okej, jag hade nästan lovat att jag skulle skriva om anime serien Amnesia och nu blir det så c:


Morgonen den första Augusti vaknar en flicka upp och anar att hon har förlorat alla sina minnen innan den morgonen. Hennes liv, hennes relationer, hennes namn, allt var borta. Men en pojke visar sig för henne, och introducerar sig själv som en "ande" med namnet Orion, vars själ krockade med hennes och var orsaken till hennes minnesförlust. Med Orions vägledning, kämpar hon för att få tillbaka sina minnen om en pojkvän hon inte vet om och hennes förflutna.


Genres - Mystery, Romance, Shoujo och Fantasy


Jag vågar inte skriva mer för då blir det säkert spoilers ;A;.

Aja, Här är karaktärna.


Heroine

Heroine Visual Novel


Hjältinnan som har förlorat sina minnen. Hon är en blyg, klumpig och oskyldig ung dam. Hon är 19 år.


Orion

Orion Visual Novel


Vägleder Hjältinnan när hon försöker återfå sina minnen i alla parallella världar.


Okej, jag tänker inte berätta om pojkarna i serien som Heroine känner men ni får iaf bilder c:


Shin Visual NovelIkki Visual NovelToma Visual NovelKent Visual Novel

Smex (ღ˘///˘ღ)

Sedan finns det en till kille men honom får ni veta om i anime serien c:

Jag hoppas att det här fick många av er att vilja titta på amnesia eftersom att det är en riktigt bra anime serie.

Sista episoden kommer ut på måndag nästa vecka eller veckan efter det så ni borde verkligen kolla på den c:


Jag ger Amnesia..          


4 NYAN-CAT'S UTAV 5 NYAN-CATS


Ja, inget perfekt score men det finns fortfarande några missar i anime serien och jag gillar inte Heroine särskilt mycket även fast hon är en snäll och oskyldig. INTE FÖR ATT JAG KAN GÖRA BÄTTRE MEN NJA C:


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards