mspzelda

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av MangaLover - 15 mars 2013 21:43

HEJHEJ NU SKA JAG BERÄTTA OM MIN DAG FÖR JAG HAR INGET ATT GÖRA.


Okej, på morgonen var det ju prov och jag satt och ritade. KOMMER SÄKERT FÅ A+ C:

Efter det så fick vi reda på att vi inte skulle hinna med bild lektionen och jag satt och grät för jag gillar bild. ;A;

Sen hade vi teori på idrotten, vi fick träna inför idrotts provet och det var helt okej.. owo


OCH SEN HADE VI MUSIK OCH VI SKULLE HA UPPSPELNING PÅ MUSIKEN OCH JAG TRÄNADE SÅ HIMLA MYCKET NÄR ALLA ANDRA VAR INNE OCH SPELADE UPP MEN JAG HANN INTE ENS SPELA. 


Jag var ganska glad men samtidigt ledsen. Jag var glad eftersom att jag inte kunde hela låten och jag spelade fel hela tiden, och jag var ledsen för att jag kommer säkert glömma bort allting tills tisdag då jag kommer få spela upp.


OCH DET FINNS EN KILLE I MIN KLASS SOM ÄR SÅ IRRITERANDE ;__;

HAN HÅLLER PÅ ATT JÄVLAS OCH RETAS MED MIG HELA TIDEN, Y U NO SNEL HEST?


Och han sitter vid klockan i klassrummet och jag kollar på klockan väldigt mycket för att det får mig att lugna ner mig när vi har prov, men då ser jag alltid på honom och då ser man hur han stirrar på mig ;_;



Aja, jag längtar tills påsklovet för då är det lov och då kan jag sova c:


ÄR VÄLDIGT TRÖTT MEN JAG BLOGGAR NOG OM AMNESIA IMORGON


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards