mspzelda

Alla inlägg under augusti 2013

Av MangaLover - 1 augusti 2013 21:42

Ok, nu tänkte jag skriva om mina favorit endings den här säsongen.


5. Genei wo Kakeru Taiyou

Jag vet inte varför, men jag hatade den här låten första gången jag hörde den men nu har den fastnat i mitt huvud. 


4. Free!


Jag skrattar fortfarande lika mycket som när jag hörde den för första gången. WHAT THE FRICK IS GOING ON? OMGGADHJAHA

RIN SLUTA SLÖSA VATTEN OCH NAGISA SLUTA VARA SÅ SÖT. 


3. Shingeki no Kyojin Ed 2


Fast i mitt huvud. 


2. Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!


Hur kan man inte gilla den?


1. Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation



VET NI VEM DET ÄR SOM SJUNGER? DET ÄR FRICKING SORARU OMG JAG LOVAR JAG BÖRJADE SKRIKA NÄR JAG HÖRDE DEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN. OCH INTE BARA DET, LÅTEN ÄR SÅ BRA ATT JAG KAN INTE BYE


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards