mspzelda

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av MangaLover - 12 augusti 2013 17:30

Okej jag tänkte skriva om My Teen Romantic Comedy SNAFU för jag har inget att göra. Eller jo, men jag måste blogga.

 

Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru handlar om Hikigaya Hachiman, en antisocial gymnasieelev som inte har några vänner eller en flickvän. Men en dag tvigar en lärare Hachiman att gå med i volontärtjänst-klubben, där han möter skolans snyggaste tjej, Yukinoshita Yukino. Serien fortsätter då Yukino och Hachiman hjälper vonoltärtjänst-klubbens '' kunder '' och möter nya personer.

 

Genres - ComedyRomanceSchool

 

Karaktärer

 

Hikigaya Hachiman

Hachiman Hikigaya

Hachiman är den manliga hvudpersonen i serien, och går i klass 2F. Hans mest framträdande drag är hans '' döda fisk-ögon".


Yukinoshita Yukino

Yukino Yukinoshita


Yukino går i klass 2J och är ledaren för gruppen. Hon är från en rik familj, smart och vacker.


Yuigahama Yui

Yui Yuigahama

Yui är en glad och utåtriktad tjej som är klubbens första kund då hon ber dom att hjälpa henne baka kakor för '' en viss person ''.


Betyg


Tre nyan-cat's utav fem nyan-cat's!


Det var en bra serie att följa under våren men jag vet inte om jag skulle orka titta på den på en hel dag.

Den var iaf rolig men fortfarande inte kolla om-värdig wat.


Aja, det var allt.

 

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards