mspzelda

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av MangaLover - 23 maj 2013 19:24

JA, SLUT MED ALLA PROV.   

ÄNTLIGEN, GUD GUD GUD, ELLER JAG HAR ETT OMPROV KVAR MEN SEN ÄR ALLT SLUT OCH DET ÄR SOMMARLOV.


Juste, igår fick vi reda på vad vi fick för betyg i engelska nationella provet och jag fick.. A

JAG FICK 86% UTAV 90% TOTALT TROR JAG.

JAG BLEV SÅ GLAD!

   


HADE BARA FÅTT TYP C OCH D I ALLA ANDRA OCH SÅ KOMMER DET UPP ETT A.

JAG VAR SÅ GLAD OCH DET HJÄLPTE INTE ATT JAG VAR DEN FÖRSTA SOM FICK REDA PÅ MITT BETYG I ENGELSKA


JAG SPRANG RUNT I KLASSRUMMET OCH GAH, JAG BLEV SÅ GLAD.   

Många fick C, B och A i engelska och en fick E, eller det är vad jag vet nu, fast alla gjorde sitt bästa. c:

   


Aja imorgon ska vi gå och bada med klassen och jag tror inte att jag ska gå.

Orkar inte ;A;

Vi har inga lektioner heller, hela dagen ska vi vara och bada UTOMHUS och det kommer förmodligen att regna.


Aja, ska nog kolla klart på några videos och sedan blogga igen.   

  




Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards